مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

مردی برای کشتن شریک خود آدم‌کش حرفه‌ای ‌اجیر کرد و به او وعده 50 هزار دلاری داد؛ اما ماجرا آنطور که او می‌خواست پیش نرفت و این آدم‌کش دستگیر شد.

قاتل اجاره‌ای

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: به نقل‌ از بانکوک‌پست، شروع این ماجرا به سال 2018 در تایلند برمی‌گردد. در آن سال وقتی سرچومپوانگ با نام مستعار بائو، -41 ساله- بائو به اتهام ارتکاب قتلی در فروشگاه مواد غذایی در منطقه سادائو در لیست مظنونان پلیس قرار گرفت، نامش بر سر زبان‌ها افتاد. در این شرایط پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کرد، اما  عامل جنایت در فروشگاه شناسایی نشد و بائو نیز زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفت.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه چندی پیش یکی از صاحبان شرکت لاستیک‌سازی که درباره سابقه بائو خبر داشت با او ارتباط برقرار گرفت و از این قاتل تحت تعقیب خواست تا در ازای دریافت 50 هزار دلار، شریکش را به قتل برساند.

کار بائو با امضای این قرار آغاز شد و منتظر ماند تا زمان انجام آن فرا برسد. رئیس شرکت لاستیک سازی از بائو خواست تا فرارسیدن روز ارتکاب جنایت، در یک مزرعه واقع در منطقه ناخون سی تامارات مخفی شود.

همه چیز اما همانطور که پیش بینی می‌شد پیش نرفت؛ چراکه حضور بائو بعنوان یک غریبه در این مزرعه آن هم برای چندین روز باعث شد که مردم محلی به او شک کنند و او را زیر نظر بگیرند.

در این مدت چند بار خودرویی به مزرعه ‌آمد و با خود تجهیزات نظامی و انواع اسحله آورد که این نقل و انتقالات ازچشم اهالی روستا دور نماند و آنها ماجرا را با پلیس در میان گذاشتند.

در این شرایط بود که نیروهای پلیس سلطنتی به مخفیگاه بائو آمدند و بعد از محاصره در یک عملیات مسلحانه پلیسی او را دستگیر کردند.

در کلبه‌ای که بائو مخفی شده بود، قرص‌های روان‌گردان، چندین اسلحه و فشنگ و ابزار جنگی کشف شد. همچنین پلیس اسلحه‎ای  پیدا کرد که چند سال قبل به وسیله آن مدیر فروشگاه به قتل رسیده بود.

پلیس، نیپون معروف به بائو را به مقام قضایی تحویل داد و تحقیقات برای دستگیری افراد مضنون در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 786468
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha